lördag 6 september 2014

Segpropp

Krax krax. Fans jävla jävel! Jävla snorande som inte kan bestämma sig om det ska spruta ur snoken eller om det ska plugga igen bihålorna. Kör varannan istället och ger mig en ork som en 90-åring. 

Jag tänker ändå försöka få något gjort här. Lite städning skulle inte skada. Får väl pausa emellanåt. 

Jenny bjöd hem mig på surrkväll ikväll och det hade varit så kul! Meeeen med detta snorande och av/på dåligt mående så får jag faktiskt avstå. 

Petter fixar kaffe till sin skabbiga morsa. Hänger fortfarande i morgonrock och klockan är 10.40
Segast i stan (byn).

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men vad snygg du är i det röda håret! :D Krya på dig <3

Only me sa...

Awww men tack :) Trivs jättebra i rött faktiskt.

Jennie sa...

Det gjorde jag med, men det var ju inte lika rött som ditt :)