söndag 14 september 2014

Sova på söta örat

Gäsp, gäsp. Har helt plötsligt nästan sett hela valvakan. Det hade jag minsann inte tänkt mig ;)
Känner mig... ja alltså, kan någon verkligen vara nöjd?? Känner mig mycket oroad just nu faktiskt.

Känner mig otroligt ledsen över att SD har fått så många Svenskars sympatier. Jag hoppas innerligt att man på något vis lyssnar på de som röstat SD och varför. De har ju ändå ökat jävligt stort och man behöver inte vara raketforskare för att inse att det är rent missnöje över bland annat invandrarpolitiken. Och jag tror inte alls att det är något som skett bara för att vi haft en Alliansregering. 13 procent på SD är 13 procent som hade kunnat landa på något vettigare...

En lite intressant sak med detta med valresultatet är omvärldens reaktion... Svenska kronan har redan blivit svagare.

Inga kommentarer: