tisdag 30 september 2014

Glädjeämne

Alltså att ha barn kan vara något av det roligaste som finns :) Idag vid middagen frågade Petter när vi skulle köpa en lillasyster till Julia. Och när vi skulle köpa en lillebror till honom :) Vi tjöt av skratt! Lille krumelur har nya funderingar varje dag. Funderingar och grimager så vi ylar av skratt :)

Tog med mig Petter ut i skogen efter middagen. Jag har inte gett upp tanken om att hitta kantareller. Dock är det ju jävligt svårt att hitta när jag inte har en susning om var jag ska börja leta :(

Karatespark på alla jävla snikenhösar som vägrar berätta var trattisar finns. Så jävla löjligt!!!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Om du misslyckas med din jakt så kan du få en påse färdigrensade, förvällda och packade kantareller av mig :)

Only me sa...

Tack gulle <3 men det är trattkantareller jag är ute efter. De gula tycker jag inte om :)
Goaste syster, jag älskar dig! <3

Unknown sa...

Du får hojta om du ändrar dig :)

Only me sa...

Ja det gör jag :)

Jennie sa...

Hahaha, vart köper man såna då? Hade han svar på det? X)

Ja visst är det löjligt att bär- och svampställen ska vara hemliga som gamla militära bunkrar, typ. Som att der inte skulle finnas nog för alla. Mamma och hennes polare blev utskällda på ett hygge i somras när de plockade lingon. En annan Karl som var där blev skitförbannaf och gick och svor åt dem och vevade hysteriskt med armarna och plockade lingon för glatta livet. Herregud! Man blir ju rädd.

Only me sa...

Hahaha nä han hade nog inget svar på var de går att köpa ;)

Alltså vad är det för fel på folk?!? Om jag går ut i skogen och någon fler är där får man väl bara gilla läget?! Det är ju allemansrätt i Sverige! Att bli utskälld för att man går ut och plockat bär är inte ok. Blir så jäkla less!
Varför kam man inte dela med sig?! Det är väl roligare om fler får lite än att en får allt? Tycker jag.

jessica sa...

folk är av naturen egoistiska... töntigt

Only me sa...

Ja många är tyvärr det Jessica :(