måndag 9 maj 2016

Oro

Alltså nu får ni tycka vad ni vill, att jag är larvig eller hönsig men jag blir orolig när mina barn är sjuka 😔

Förklaringen på Selmas humör och ätande kom vi på ikväll. 
Petter vaknade nyss och grät så Henke gick upp och tröstade. 
Hela sängen är sjöblöt i svett och Petter är ledsen. Hyfsat säker på feber.
Då slår det mig, Selma är ju jättevarmt och har varit det sen igår men jag mitt tröga fanskap har trott att det berott på värmen. 
Tog tempen och den stack genast iväg och landade på 39.1 😔

Inte undra på att hon varit ledsen och gråtit mycket. Hon är ju sjuk!

Å Petter, lilla gubben 😔 han har det inte märkts något på tidigare men nu är det ju ingen tvekan.

Usch vad jag nojjar nu 😔 Tänk om de får feberkramp, hjärnhinneinflammation, lunginflammation, tänk om de dör 😢
Mina barn! Mitt allt ❤️

Hoppas Julia klarar sig så kag slipper oron för henne oxå.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Jag förstår dig precis och du är då inte det minsta löjlig ♡

Only me sa...

❤️ Tack 😘