fredag 13 maj 2016

Feber

Alltså Selma har fortfarande feber 😔 På dagen bara strax över 38 grader men nu ikväll är den 39.4 igen. Hon har haft temp mellan 37.7 och 39.6 sen i måndags. Lägre på dagarna för att krypa uppåt mot kvällarna.
Jag börjar bli lite orolig faktiskt. Hon är rätt pigg men har noll tålamod och verkar lättskrämd eller vad jag ska kalla det. Hoppar till och börjar gråta vid minsta ljud som kommer plötsligt eller är högt. Inte som hon brukar.
Hon äter, kissar och skiter precis som vanligt, så inget konstigt där.
Är febern kvar i morgon så kontaktar jag 1177 faktiskt. 
Verkar det överilat?

Henke har varit ledig idag så vi har veckohandlat och så har Petter varit till frissan och stilat till sig 😊 lillgodingen ❤️

Här har vi myspropparna ikväll ❤️
Åh vad jag älskar mina tre underverk ❤️❤️❤️


Inga kommentarer: