tisdag 3 maj 2016

Ms Quasimodo

Sådär ja! Började dagen med smärta i trynet och smärta i Fiffin. Tur att jag vet att båda delarna blir bra :)

I övrigt har det inte hänt så mycket. Somnade som en gråsten i soffan med Selma på magen och sov så i ett par timmar.
Säkerligen spänningen som släppte efter besöket hos barnmorskan.

Nackdelen med att sitta som en kråkspark i soffan och sova är att ryggen känns knäckt på flera ställen och nacken av i axelhöjd. Ser nästan ut som Quasimodo. 

<3 myspys <3

Tjuvsovningen resulterade i energi a'la Duracell så efter att ha lagat middag åkte snabeldraken fram och fick galoppera några varv i lägenheten. När jag ändå städade köket efter middagen passade jag på att dammtorka lite i vardagsrummet. Åsså vika en tvätthög som utmanade Mount Everest höjdmässigt ;) 
Skönt att ha ordning och reda :)

I morgon ska jag och Sillerippen gå på öppna förskolan när vi pussat Petter hej då och skickat honom på skolan.
Hon tyckte ju det var så kul så då passar det ju bra att gå dit en stund från morgonen för strax före lunch är det dax för ett besök på BVC. Gruvar mig smått för det faktiskt för denna gång ska hon få ett stick i vardera tjock-lår :( huuuuva så ledsen hon kommer bli. Älskade lilla vän. Känner redan hur mina tårar bränner. Tur att  jag vet att det är för hennes eget bästa <3


Äntligen har det börjat visas nya avsnitt av en av våra favvoserier på Netflix; Orphan Black :D SÅ bra!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Gud så söt tunika! <3
Den serien hade jag glömt bort! Jag har ett gäng på kö nu, haha, vette fan hur jag ska hinna se alla under en livstid. ;P

Only me sa...

Ja den är supersöt :) tycker om den massor :D

Haha ja det finns så sjukt mkt bra serier! Jag klarar inte att köra flera serier samtidigt utan måste köra en och en.
Vilken glor du på nu?

Jennie sa...

Förstår det :D

Jag kör också på en och en, annars blandar jag bara ihop och fattar ingenting. x| Det är jätteförvirrande varje gång jag börjar titta på en ny serie direkt efter jag avslutat en för då tror min hjärna att det är samma serie, men folket och handlingen stämmer ju inte så det blir bara knas de första avsnitten. x)

Efter American Horror Movie så tänkte jag börja kolla på Haven igen, men kom av mig och sen dess har jag inte kollat på nåt. Har fullt upp med att läsa bloggar och annat dravvel på kvällarna när jag väl har tid ;)