måndag 16 maj 2016

Fel fel fel

Ibland blir det inte många rätt när jag håller på... För ett tag sedan beställde jag boxershorts till Henke. Jäkligt flotta såna oxå, Armani minsann. Av någon anledning beställde jag en storlek förstora trots att Henke sa fleeeera gånger att han inte hade den storleken. Likt förbannat beställer jag den större storleken. Som om jag bokstavligt talar endast har vaccum mellan öronen och därmed fullkomligt saknar förmåga att ta in och förstå information. Jag blir smått trött på mig själv faktiskt. Jag blir det.
Anyway, idag kom ett paket med kallingar i rätt storlek dimpandes ner i postlådan och för att släta över min storleksfadäs så slog jag in dem så han fick det som en present.

Tror ni det blev bra denna gång då? Nämen givetvis inte! Nä för det här var tydligen kalsonger (?!) och inte boxershorts 😳 
De är ju lagoma och de sitter skitbra över rumpan, preciiiiiis som på bilden på hemsidan (det som gjorde att jag valde just denna modell) och jag ser då ingen skillnad på dessa och boxershorts! 
Men det är det tydligen... Så nu är det gnäll över det, att de är de fulaste han sett 😂 
Försökte förklara att det blir inte snyggt om man drar upp dem så resåren nuddar bröstvårtorna och ena delen av klockspelet dinglar  i höger ben och andra i vänster. Det är och kommer aldrig bli snyggt när man gör så!
Men allt måste ju överdrivas 😜

Nästa gång blir det stringkallingar 😂


Upplysningsvis har vi haft jäkligt kul åt det här så ingen tror nåt annat 😉 Han är inte otacksam av sig faktiskt ❤️

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hahaha fantastiskt 😂

Only me sa...

Hahaha ja fy fan 😂