lördag 14 maj 2016

Omtänksamma vänner och kalas

Alltså jag är så rörd ❤️ tacksam och glad över alla fina människor som bryr sig så mycket om mina barn.
Har fått sms och frågor på fb om hur det är med lilla Selma idag från fina människor som bryr sig 😊
Tack och lov är febern borta. Hon har varit skapligt pigg idag. Känns skönt! Nu hoppas jag det fortsätter så.

Idag har vi putsat alla fönster och bytt gardiner i Petters rum, vardagsrummet och köket. Så härligt att ha rutor som går att se igenom igen 😊 
Kul oxå att Petters gardiner är helt nya som jag hittade på annons på Facebook och gardinerna i vardagsrummet är några jag köpte för säkert 1.5 år sedan till Fjäl men som aldrig kom upp. Nu äntligen tig vi tag i det och hängde upp dem. 

Petters nya gardiner ugglar på honom :
😁
Mönstrat, det var länge sedan vi hade i vardagsrummet 😊
Lite somrigare i köket 😊

Eftermiddagen spenderade vi hos mamma och U. Länge sedan vi var dit och hälsade på nu så det var på tiden 😊
På vägen hem stannade vi till på Maxi och handlade lördagsgotta. 
Petter är killen som aldrig kan "bara" sitta 😉



Nu är det sovdax. I morgon ska vi till Rörön och fira Allan som fyller 2 år och på eftermiddagen ska vi gratta Moffa som fyller 80 år idag. Mycket festande på en och samma dag ❤️

2 kommentarer:

Jennie sa...

Så skönt att hon mår bra igen <3 Lilla vännen, kan inte vara lätt att vara sjuk när man är så liten. :(

Hoppas fördelsedagsdagen gick bra. :)

Only me sa...

Ja det är skönt :) Man känner sig så himla maktlös när de mår dåligt eftersom de inte kan berätta vad som är galet och hur de mår :(

Jajjemen, födelsedagsfirandena gick fint 😊