måndag 15 december 2014

Tipp tapp tippetippetipptapp

Huuuuuuga så trött! Ögonen rullar som flipperkulor o hålen och gäspningarna duggar tätt.

Jag och Julia var och tittade på Petter och dagisgänget hade Luciatåg :) Gulligt! Efter sången käkades det tomtegröt, skinkstut och saffrans cupcake. Gött!



Beundrar personalen på dagis. Jag går in i trans efter bara några minuter. Ljudnivån och barnen som är ööööööööverallt är övermäktigt. All cred.

Min kropp är på väg att lägga av känns det som. För det första är det klådan från helvetet som trakasserat mig i flera veckor och bit för bit gnager i sig mitt förstånd. Hade telefontid med läkare idag och i morgon ska jag ta lite prover och sen ska jag träffa en läkare för vidare utredning.
Sen är det resten av kroppen... Ryggen är fullkomligt kaputt. Mina kotor i ryggen gnisslar mot varann och det känns sååååå obekvämt. Har låsningar som får båda armarna att domna bort. Obehag.
Det känns som det rinner kallt vatten på insidan av min vänstra vad och ner i foten. Det känns kallt men vad och fot är varma. Vad fan?! 
Ska samla kraft för att boka tid hos en naprapat men gruvar mig nåt jävulskt! Ogillar när människor jag aldrig träffat tar på mig. Ogillar iof beröring oavsett så tillvida det inte är vänner och familj.

Jag är nog slaktmässig...

5 kommentarer:

A-K sa...

Haha, slakthuset nästa?? Närmsta nödslakt finns i Ö-vik tro jag ;) å dyr e dom, satsa på en naprapat du! Skämt åsido, de e ju inge kul när kroppen strejkar sådär, hoppas de löser sig!
Söt tomtenisse å hans syster går inte av för hackor hon heller <3
Kram på deck!

Only me sa...

Haha jaaaaa det står mellan nödslakt och naprapat. Känns lika jävligt båda delar ;)

Hehe ja de är fina mina små grisar <3

Kram påre! Btw, härtnåt än?!?

A-K sa...

Noooope!!! Inte hört ett pip :/ *suck*

Only me sa...

Åååååh x( hållertummarna!

A-K sa...

Thanx :)