fredag 26 december 2014

Slutrökt

Förresten!
Jag har varit helt nikotinfri i 136 dagar! Inte ett enda återfall, inte ett dugg jävla enkelt och helt sinnessjukt skönt att slippa snusket!


Har dessutom inte drucket en endaste liten droppe alkohol sedan den 28 juli heller. Har inte varit något beslut jag tagit eller så utan jag har helt enkelt ingen lust med att dricka. I de allra flesta fall är det inte värt måendet dagen efter.
Känns dessutom som folk i vår nära omgivning gärna ägnar flera kvällar i veckan av att stirra djupt i glasen vilket ger mig ännu mer avsmak.

6 kommentarer:

Jennie sa...

Jahaaa, jag svarade ju på spriten i förra inlägget, blev förvirrad :P

GRATTIS!!! JÄvligt bra jobbat! :D <3

MammaTill2 sa...

Åh vad duktig du är <3 :D

Trollkatt sa...

Härligt!! Superduktig verkligen!

Only me sa...

TACK till er <3

tommy sa...

du är riktigt duktig, hade jag haft hälften av din karaktär så hade mina problem varit lösta

Only me sa...

Tack Tommy <3 fast det är nog bara i denna grej jag har karaktär ;)