fredag 19 december 2014

Lättstött och ledsen

Jullov! Härligt! Är supertrött och lättstött.
Känner mig... Ledsen :( Vet inte vad det beror på men jag känner mig orolig, nedstämd och som om jag är utlämnad. Vet inte varför. 
Har försökt ha en positiv och glad inställning till julafton och att det ska bli mysigt och kul men inte längre. Musten går ur när det ändå bara känns som alla runtomkring är låga. Bara en känsla.

Känner inte för att vara den som är stark och vara den man vänder sig till. Alla mår dåligt och jag är superstressad. Varenda gång någon ringer blir jag rädd. Rädd för att något hänt. 

Fy fan! 

2 kommentarer:

Jennie sa...

KAn det vara för att spänningarna över väntan på allt med huset släppt? Ett slags antiklimax kanske. Även att du haft/har ont inverkar ju också på humöret.

jag är likadan när det gäller den där rädslan, jag är så fruktansvärt livrädd att det ska hända mina nära och kära nånting så jag kan bli galen på mig själv vissa dagar när jag ser alla dessa scenarion framför mig. :(

Only me sa...

Det är nog en hel massa som släppt nu. Dels allt med huset och att jag har ont, men även saker som jag irriterat mig på ett bra tag har lixom kommit till ytan nu.

Den här rädslan har ju delvis en viss grund så jag slappnar aldrig av. Det har hänt saker förr om åren och även på senare tid som gör att jag alltid tror det värsta när någon ringer.
Det är sjukt jobbigt som du vet. Varför är vi såna Jennie?! <3