torsdag 8 september 2016

Vän-häng

Idag fick jag och Sillerippen finbesök av Emmi och Mina som åkte hit för att sällskapa oss på en promenad :) 
Så himla kul! Det är toppen att ha en vän som också har en liten kno <3 
Inte nog med att jag och Emmi kan surra om allt möjligt så kan bebisarna också umgås. Nog för de mestadels sprattlar på golvet var för sig ännu så länge, men på sikt kommer de säkert ha jättekul tillsammans :)

Denna håriga larv slingrade sig i världens fart på gångvägen. Undras vad den ska bli sen. Larver är äckliga, dock var denna rätt fin. Men äcklig xD

Har förutom promenaden med Emmi och Mina som blev ca 5 km lång även varit ute på en tur med Henke (å Selma såklart) efter middagen. Så totalt har jag gått typ 9 km idag. Bra jobbat av en slöfis men ibland önskar jag att jag vore mer konsekvent. Istället för att ta två promenader på samma dag ungefär en gång varannan, var tredje vecka, så kanske en om dagen varje dag vore vettigare? Så funkar inte denna periodare xD

Nämen ojsan, där tog det visst slut på saker att berätta ;) 

Kryparn ;) snart i varje fall :D

Det knåpas. På ALLT! Här inspekteras dragkedjan på en kudde i soffan ;)

Inga kommentarer: