fredag 16 september 2016

Tröttneggo

Idag har det inte blivit många knop här. Snoffsade till Petter innan han gick på skolan eftersom det var fotografering. Så kul <3 Längtar efter bilderna!

Världens finaste <3

Efter det har det har jag mest jobbat på att platta till arslet ännu mer ;)

Henke jobbar ikväll så mamma kom och körde Petter till simskolan. Är så tacksam! Tror både hon och Petter tyckte det var kul, lite tid bara de två <3
Bjöd henne på middag när de kom hem.

Körde lite spontant fredagsmys med Petter. Poppade popcorn och serverade det och choklad till. Vi glodde på Fångarna på fortet. Tänkte att Petter skulle få vara uppe så länge han orkade. Rolig kille, han brann av 20 över åtta haha. Han är verkligen ingen kvällsmänniska hur gärna han än vill ;)

Funderar på att hoppa i säng faktiskt. Är trött och lite... Less. Känns som att jag skulle behöva att internet helt la av några veckor. Så jag helt avgiftas från alla sociala medier, bloggar, internetshopar. Blir så enormt negativt påverkad av människor just nu så det är bara jobbigt. Jag har visserligen i princip slutat läsa bloggar. Både kändisars och vänners. Läser en. Facebook kollar jag nån gång per dag men försöker att bara rassla förbi det mesta. Mer och mer blir Facebook en grej jag använder för att hålla koll på köp och sälj. 
Instagram är däremot rätt ok. Sålänge det inte är massa bilder från snapchat med filter som enbart måste vara roliga för den som tagit bilden så gillar jag att titta på bilderna folk lägger ut. :)


Hoppsan, blev akutneggo, betyder att jag är för trött för att skriva om dylika saker.

Här är en bild från promenaden jag och Selma tog i eftermiddags :)

Inga kommentarer: