tisdag 27 september 2016

Sofftankar

Sitter i soffan med en arm som sover djupare än Törnrosa som sover på den ;)
Lill-godan och jag brukar sitta i soffan på förmiddagen och glåma på Nyhetsmorgon och så sover Selma :)
Mysigt!

När skruttan vaknat måste jag tvätta mig lite och få oss i ordning för vi ska hälsa på Jenny o lilla Link. De glömde en leksak här som vi ska lämna tillbaka :)

Anyways, har varit lite smått less på slutet. Förstår mig verkligen inte på folk. Vissa går tamejfan aldrig komma underfund med, känner bara att energin dräneras. Vad enkelt det vore om man bara kunde sätta ner foten. Men jag är mesig! Låter andra använda en ton mot mig som jag inte alls gillar och som gör att jag får den där panikångest-känslan över bröstet när jag tänker på dem. 

Beställde skor att ha i vinter. Vardagsskor. Inte såna man kan leka i men som kanske inte förvandlar tårna till iskulor som skallrar i skorna efter ett par minuter ;)

Hoppas de passar för jag blev så förtjust i dem. Hittade dem på kampanj på Campadre (Björn Borg skor).

Lagade två olika kycklingrätter till Selma i går kväll. Om hon tycker om dem kommer jag slänga upp recept här sen :)

Random bilder :D

Från gårdagens promenad. 

Från promenad till öppna förskolan i onsdags.

Köpte så söta kängor till Selma :)



Inga kommentarer: