söndag 15 november 2015

Drömtydning

Det här med drömmar. Alltså såna man har när man sover, inte de där andra, dagdrömmarna och karriärdrömmarna. Himmel och pannkaka vad jag kan drömma skumma saker. Ibland drömmer jag så jag skäms och känner mig näsan kränkt av mitt eget undermedvetna.
Hur är det möjligt att drömma som man gör ibland? Hur i fridens dagar skulle man  någonsin kunna tolka de allra pinsammaste? Det sägs ju att de bygger på saker i det undermedvetna. Vete tusan jag.

Förra veckan satt jag exempelvis med som enda personen i publik på inspelningen av en porrfilm. Sug på den ni! Det var inga konstigheter alls. Där på en stol satt jag medan skådespelarna gjorde sig klara i ett soffhörn medan kameran rullade.
Varför jag var där har jag ingen aning om. Det enda jag var brydd på var hur tusan de bara kunde kliva upp i soffan och på ingen stund alls vara helt redo för sex. Chocken! 

Ja annars då?! Har inte hänt så värst mycket. Känner att mina nya skor som jag beställt väldigt gärna kan få komma snart för Converse är inte de optimala skorna att ha när det ligger blankis på backen. Det är med livet som insats kg halkar iväg med Petter till fritids och sen vidare till bussen och samma sak när jag ska åka hem.
Tyvärr har jag inga andra skor som skulle kunna funka. Inte nu sen katten kissade i min stövel :( Ännu tråkigare är det ju att de inte tar emot skor på kemtvätten heller. Så hoppet står till nån mirakelspray som de eventuellt kanske har på nån skoaffär. Som lixom tar bort lukten och så. Måste kolla upp det. 
Idag kom årets första snö som faktiskt ännu inte tinat bort. Det tyckte Petter mycket om :D



Jaha, nu var det tydligen sovdax. Huva, tydligen har jag börjat snarka som fan på nätterna nu :/ Har misstänkt det några dagar nu eftersom jag vaknat med fullkomligt ökentorr mun och med en törst stor som en torrlagd kamelpuckel. 
Inatt hade jag tydligen väckt Henke. Hehe. Payback time ;) Inge ont som inte för nåt gott med sig. 

Bjuder på en bild på killen som kan konsten att sova <3 vid ett av mina 243 nattliga besök på dass kastade jag ett öga på Petter för att se så ha. Sov gott och detta var synen jag mötte :)



2 kommentarer:

Jennie sa...

Hahaha sovstilen xD lite snarlik Linnéas stil, som en groda på rygg med armarna över huvet och bresar med bena :P. härligt att kunna hämnas lite på Henke, nu får han känna på ;)

Ja ibland undrar man verkligen hur det står till uppe i kraniet, vilka sinnessjuka grejer som kan komma!

Only me sa...

Hahaha ja barn kan verkligen se ut att sova såååå gott :)
Åhhh ja! Det är fantastiskt ;) bortsett från hur munnen känns när jag vaknar så är det ju lätt värt det xD

Ahahaha eller hur?! Hur är denna hjärn skapt lixom?! xD