lördag 30 januari 2016

Utmärkt dag!

Utmärkt dag! Vaknade hyfsat utvilad vid 8.30 av att Henke strök mig på ryggen <3 Älskar mornar när vi har tid att bara ligga kvar och dra oss utan att känna nån stress. Vi brukar ropa till oss Petter oxå så ligger vi och snogglar en god stund :D
Mysproppen innan det var dax för snarkofagen :)

Förmiddagen har ägnats åt att storstäda. Skönt att ha hjälp av Henke faktiskt. Blir ju nå så jävulskt andfådd av att röra mig och häser som en gammal kobra.
Måste vila i parti och minut för att få ner andningsfrekvensen xD 
Men det är skönt ändå. Att man orkar hålla igång. Att inte ha ont och så. Rörelse får ju blodet att genomströmma och det är skönt!

Eftermiddagen spenderades på bio. Julia ville inte hänga med så vi andra tre fick åka och glo på Den goda dinosaurien själva. Petter var såååå exalterad :) 
Den var riktigt bra oxå. Storyn är väl som många andra Disney, inget nydanande, men det spelar inte så stor roll för poängen är fin :)


Nu ligger jag och Mr Hanky i soffan och dividerar huruvida vi ska börja på en ny serie eller om vi ska se Kill Bill.
Hmmmdidum, svåra frågor på en lördag kväll.

Förresten, nu är jag rätt redo för att Lill-knoen ska få komma :) Allt känns färdigt och jag är beredd. Äntligen är jag mentalt klar över att bli trebarnsmorsa!!! Ahahaha komsi bebis <3

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åh jisses, snart tre fina barn. <3 :D Vad mysigt det låter när Petter får komma upp i sängen hos er och mysa. Längtar till Linnea kan göra så. <3

Only me sa...

Ja snart <3 Lämgtar nu!
Älskar morgonmyset på helgerna. Bästa starten på dagen och sp himla mysigt <3
Linnea är snart där hon med <3 Det går fort!