fredag 1 januari 2016

God fortsättning och halsbränna av irritation

God fortsättning hörni! Nytt år med mängder av nya utmaningar, glädjeämnen, lycka och massor av mer att utforska och ta del av. Vem vet vad detta år bär med sig? 
Bra ska det bli, det vet jag. 

Hos oss sker ju en riktigt stor förändring iom att Lill-knoen kommer nångång i slutet av januari/början av februari.❤️

Idag har vi haft en riktig slappdag. Vi sov länge och åt en rejäl grötfrukost. Sen gav vi oss iväg på affären.
Idag var det lugnt ute det kan jag upplysa om ;) haha. 
Mängder av folk har väl legat med ångest och betongkeps kan jag tänka.

Åkte till syrran och överraskade henne på födelsedagen gjorde vi och det var himlarns mysigt ❤️
Hon såg ut att bli väldigt glad över vår lilla spontanvisit :)

Har just fått bli irriterad så gallsafterna ger mig halsbränna. Jag och Henke har under några kvällar roat oss med att glo på senaste säsongen av Bron på SVTplay. Ikväll tänkte vi ta de sista avsnitten och har laddat med godis och frukt. Men tro på fan om inte den där jävla skittjänsten tagit bort alla avsnitt idag x( igår fanns de minsann där men idag ser ni, idag är de borta.
Men nå så jävulskt vad lejsamt!
Ni som känner mig väl vet ju hur störd jag blir över ändrade planer ich nu blev jag väldigt störd. Men, vi ska försöka glo på en film istället. Nån thriller som heter 2:13... 

Hepp, dax att rulla filmen. 

Här är förresten fotografierna på mina guldklimpar som de tog på skolan i höstas ❤️

4 kommentarer:

Jennie sa...

Vilket häftigt skolfoto! Annorlunda och kul mot de vanliga. :)

Vad jävla störigt med avsnitten, säg varför de gör så då. Måste man vara betalande medlem för att få se dem efter en viss tid som på tv4 play, tror avsnitt är gratis i 30 dagar där sen måste man betala, eller är de helt borta?

Only me sa...

Ja det var väldigt kul med Julias foto denna gång :)

De verkar vara helt borta. Kommer inte upp alls om man söker. Blir så irriterad :( dessutom hadeverkli redan sett filmen vi tänkte se och den var då så dålig så vi iddes inte glo på den igen x|

Trollkatt sa...

Är du emot att ladda hem avsnittet annars då? På så sätt skulle ni i alla fall få se det. Superstörigt annars ju.

Gillar också hennes annorlunda foto och vad bra att de låter dem göra något kul för en gångs skull.

Only me sa...

Nä jag är inte emot att ladda ner men är fullkomligt talanglös när det kommer till sånt och bara tanken att ens försöka lära mig får mig på dåligt humör xD haha så nä, jag väntar tills de kommer på Netflix istället ;)
Har liksom fullkomligt tappat allt intresse för att jävlas för stt kunna glo på serier/film. Så som man gjorde förr. Man laddade ner utan att blinka. Hahahaga

Ja visst var det kul :) Roligare än de vanliga gloinikameranochle-bilderna som det alltid är. Med en blåspräcklig bakgrund (som Petters bild) ;)