måndag 4 januari 2016

Försovning och present

Jaha idag försov vi oss minsann. Jag vaknade fem minuter innan bussen gick. Älskar såna mornar. Jag blir helt rabiat och hamnar i nån form av handlingslöshet och springer runt som en yr höna och vevar med armarna. 

Petter tyckte inte vår morgon var rolig alls, stackarn :(

Nåväl, tog oss iväg på rekordfart, Petter fick käka mackan på väg till skolan. Jag hann komma i tid till jobbet till och med. På håret men ändå. 

Trots denna ofantastiska vrålstart på morgonen så har dagen varit bra. Fick ett paket till Lill-knoen av goa Helene och jag blir så rörd! Ska öppna det när fröken kommit <3
Fick ju ett par helt otroligt fina tjocksockor av henne för ett par veckor sen oxå *bortskämd*. Hon är så otroligt duktig på att sticka. Har köpt ett par av henne tidigare som jag är så nöjd med och skulle med glädje betalat även för dessa då de är så fina och välgjorda :)

I morgon hoppas jag på att jag hör alarmet när det ljuder. För det hade säkerligen ringt i morse men jag var väl halvt medvetslös efter nån snarkorgie i natt skulle jag tro -.-

Nä men för att jg inte ska magra av (as if lixom) så ska jag ta och mumsa i mig lite kvällsfika innan det är dax att inta horisontalläge.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Men huvva för att försova sig x( hela dagen blir ju förstörd. Känner igen den där förlamande känslan, jag fattar inte alls vad jag ska börja med såna där gånger utan springer, som du säger,runt och bara irrar och försöker göra upp ett schema i huvet hur jag ska hantera allt. Men det går ju absolut inte under stress. :/

Åh vilka härliga sockar! Och långa skaft :)

Only me sa...

Ja det suger ju verkligen :( värst är det innan manhumnit sa la sig nog för att få det mest grundläggande gjort, typ tandborstning. Jag började med att bädda ordentligt. Det gäller att prioritera ;)

Jaaaa så snygga! De når en bit upp på vaderna. Sådär snyggt som det ska vara :)