fredag 30 januari 2015

Porrsurfar

Nån som kan förklara hur det kommer sig att jag helt plötsligt hamnar på sexdejtingsidor, penisförstoringssidor mm mm när jag kollade igenom ÖP:s familjesida? Jävligt irriterande med tanke på att de inte gick att komma ur och ännu mer irriterande att det lika gärna kunde varit Petter som helt plötsligt slussades in på dessa sidor.
Ska jag behöva barnsäkra min egen telefon från mig själv? Tydligen porrsurfar jag utan att veta hur det gick till o_O
Ny erfarenhet ;) hahahaha

Nu ska jag i varje fall ta och trippa i säng för i morgon vankas jobb.
I värsta fall ramlar det ner ett par deci med snö under dagen och behöver jag nämna att Gena inte direkt är anpassad till terrängkörning?! Hon är lika lättkörd som en pulka när det ligger 5 cm eller mer med snö på marken ;)


4 kommentarer:

Jennie sa...

Det lät jävligt märkligt det du! :-O Är det på macen det kommer upp sånt? För jag har aldrig varit med om nåt liknande.

Only me sa...

Ja svinskumt faktiskt :/ kan det vara ÖP som haft nåt? Nä det var på mobilen. Har verkligen aldrig varit ute för förut. Har hamnat på den typ av sidor med flit annars hahaha

Jennie sa...

Mäh, med mobilen till och med! Ännu skummare. Haha ;)

Jennie sa...

Vill ju förresten se Hjördis också! NUNUNU!!!!!