torsdag 15 januari 2015

Dubbelvolt och 100 minusgrader

Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen på akuten tillsammans med mamma. Hon tyckte tydligen att en flygtur med dubbel saltomortal rätt ut i periferin med bilen var en fin idé.
Det blev pling-plång-taxi till akuten och fastspänd i sängen som gällde i timmar.
Efter många om och men frisläpptes hon tillslut och har mirakulöst nog klarat sig undan med blotta förskräckelsen. 
Skönt!




Bilen är i lite sämre skick. Knöckligt tak och utan bakruta men tydligen går den köra. Finns väl nån form av hopp då kanske.

Nu är vi äntligen hemma och jag ska slänga mig raklång i snarkofagen.

Just ja! Slog till på ett par skor som enligt produktinformationen ska ha en komfortzon på -100 grader :D
Nu jävlar ska jag slippa frysa om fötterna hade jag tänkt!
Fina var de oxå :)


5 kommentarer:

A-K sa...

Men fyyy! gu va skönt att de gick bra!
Kram!

Jessica sa...

Oj med det priset hoppas jag att dom är bra!! Annars jäklar.

Skönt att det gick bra med henne. När fick ni åka hem?

Trollkatt sa...

Usch så obehagligt med olyckan, vilken tur det gick så bra!!!

Unknown sa...

Jättebra märke. Isak o Emil har Baffin o åker skoter i.

Only me sa...

Ja A-K det var otroligt skönt! <3
Jag hittade dem på rea Jessica så jag betalade 1300:-, fast 2k för ett par vinterskor, ordentliga, det är inte såååå mkt.
Ja det var skönt att det gick bra :) Vi fick åka hem vid 20.30.
Ja Paula, det var riktigt jobbigt ett tag :(
Ja syrran jag har kollat ett tag på såna till Petter för de verkar vara riktigt rejäla och varma. Köpte ett par till honom med :) Det var kampanj på Campadre :D