fredag 23 januari 2015

Fredagsfys och fredagsmys

Härligt ned helg nu! Har gjort oss förtjänta av soffhäng efter en skapligt frisk promenad (är typ -15 grader kallt) följt av dubbla pass av 7- minutersträningen. Helt genomsvettig men jävligt nöjd! Hoppas på neråt viktmässigt när jag ställer mig på vågen i morgon :)

Petter blev utskriven i förmiddags. Lilleman är på pricken sig själv, kanske till och med ännu lite busigare ;) Han har inte varit tyst många sekunder och av hjärnskakningen märks inte ett smack! Underbara unge <3


Han är supernöjd för Julia är hemma igen <3 De har lagt pärlplattor och umgåtts. Älskar att höra dem småsurra och ha kul :)

Var till naprapaten efter jobbet idag. Helvette sån smärta det är! Nackmusklerna på höger sida är tydligen spända på en helt egen nivå och när jag tänker efter så har det varit så i många år. Har märkt det mest på somrarna när jag solat på mage. Har bara kunnat ligga med huvudet vridet åt höger, vänster har inte alls funkat då huvudet helt enkelt inte gått att vrida ditåt o_O
Det är en sanslöst härlig känsla att inte ha ont i ryggen! Vet helt ärligt inte bär den var helt smärtfri sist. 
Ska tillbaka om två veckor lite styvt. 

Nästa helg får vi äntligen hämta hem vår gostrut Hjördis :)
Kolla in gullet! <3


4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt att lillbusen mår bättre.

Only me sa...

Ja jätteskönt :)

Trollkatt sa...

Åh, sötkatt!! Smått avundsjuk ;) haha. Mycket foton på det vill vi (Jag) ha sedan!

Only me sa...

Haha kan lova mängder av bilder Paula :) Vi längtar som bara den :) Ska bli kul att se hur Maja tycker ;) Kommer säkert bli sur först men sen blir det säkert jättebra :D