lördag 24 januari 2015

Nackjävel

Åhhhh skit å vad jävulusiskt ont det är i nacken nu. Höger sida värker så jag tror jag blir galen. Vet ju att det beror på gårdagens dejt med naprapaten och att det kommer bli bra snart men ändå. Just nu är det skit! Känns som nacken är av x(

Jag och Henke tog oss en halv mils promenad i morse och den kändes kall i början. Så är det varje gång men sen börjar jag svettas så det rinner. Brukar småfrysa första 1.5 km sen kommer värmen igång ;)
Skönt var det!

Henke hade frost på ögonfransarna i morse på promenixen

Ikväll funderar jag på att testa såna där strumpor man har på fötterna som ska göra att den gamla hårda huden ömsar och ramlar av efter några dagar och lämnar babyfötter som resultat :)
Lite spa sådär ;)

Dax för en dusch. Har städat hela kåken oxå så jag är lagom skabbig just nu ;)

Inga kommentarer: