tisdag 20 januari 2015

Baddaren

Hjälp! Trött som ett litet as ikväll. Petter hade sin första simlektion ikväll så jag och Henke har suttit i simhallen och tittat på. Jättekul verkligen men luften därinne... Man blir ju nästan russinfingrad bara av att sitta på bänken och titta. Som den brillianta dumsnut jag är hade jag givetvis klätt mig helt rätt.... Stickad klänning med stor krage och kalasbyxor. Får jag inte fotsvamp efter att suttit med sura fötter i 90% luftfuktighet så lär jag aldrig få det ;)


Känner mig enooooormt nöjd med projekt "vägra vassen i sommar". Jag och Henke har tagit en promenad varje dag, varierar mellan 3-5 km. Utöver det har vi kört 7-minuters intensiv cirkelträning. Ska erkänna att jag inte trodde mycket på den träningen meeeeeen... Så sinnessjukt jobbig och intensiv! Det fina är att man inte behöver vikter och redskap (mer än en stol) utan arbetar med sin egen vikt. Vilket inte är att förakta ;)


Nu ska jag gå och se om jag hittar något att stoppa i huvudet. Hungrig!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ska kolla in den där när jag kan börja röra mig igen...

Only me sa...

Ja gör det :)