onsdag 14 januari 2015

Krånglande rygg och gamig nacke

Laddar för en promenad i ljumma 20 minusgrader. Får väl pälsa på mig ordentligt och dra av några kilometer sås kommer nog värmen och svetten ändå :)
Är sååååå jävla taggad att verkligen få fason på min kropp nu! Har tid hos naprapaten för tredje gången på fredag. Ryggjefveln krånglar som aldrig förr och nu är det nacken som är kaputt. Sov mig till en gamnacke för sisådär en vecka sedan och den var tydligen permanent för jag är fortfarande helt jävla sne i skallen x(
Så jag antar att det är den vi kommer knäcka och nåla på fredag *hemska tanke*
Men det blir bättre där bak. Att bygga en fullkomligt defekt bajsrygg har tagit mig några år så gissningsvis kommer en frisk och stark rygg ta sin lilla tid att knåda/knäcka/ackupunktura bort. 

Är hur som helst på gång och ser fram emot att se om det hänt något på vågen på lördag.

Ikväll är det nån form av planeringskväll på jobbet men eftersom Henke befinner sig i vårt grannland nånstans så får de planera utan mig. Går säkert utmärkt ;)

Nu ska jag tippa i mig lite kaffe på maten och sen svira om till underställ och vinterkläder :D


Inga kommentarer: