torsdag 29 januari 2015

Intressant liv?

Öjöj! Är det bara mitt liv som egentligen inte är så värst glammigt på veckorna? Henke ligger fortfarande ute och kommer hem i morgon. Träffade honom några timmar i tisdags. När jag är själv m barnen blir det bara markservice, en promenad, zickzack genom duschen och  sen stupar jag i säng så tidigt att jag inte vill erkänna det ;)

Två av mina godingar i morse <3

Hon som smälter in :)

På lördag ska vi i varje fall umgås med vänner. Är bjudna på middag hos Jenny och Dan så vi åker dit när jag jobbat klart.  Ryktet säger att jag kommer dö ätdöden ;) haha

Ser fram emot söndag oxå för då ska vi hämta hem lilla fröken Hjördis <3 Åhhhh så gulligt! 
Hoppas även på en skotertur med mig i nya pulkan :)

Det var dagens skitnödiga update.
God natt!

2 kommentarer:

Trollkatt sa...

Ja Cecilia, det är bara ditt liv som är så oglammigt! Själv springer jag mellan pedikyren och skumpa-glaset, badar bubbelpool och åker limo hela tiden ;).

Voj voj eller vad är det du brukar säga ;-D haha

Only me sa...

Haha förstoge Paula ;)