torsdag 8 oktober 2015

Motivation

Usch, idag är motivationen verkligen i botten. Känner mig helt färdig för att åka hem och ändå kom jag just. 
Känner mig rastlös och på fel ställe. Har väl ingen direkt förklaring på varför det är såhär heller, det är som det är bara. Inget jag ids spekulera i heller.

Stressad är jag även över alla snälla människor som vill hjälpa till och som erbjuder allt möjligt i bebisväg. Grejen är den att vi inte hunnit tänka själva och har inte planerat vad vi ska ha och så vidare.
Jag känner mig otroligt trängd när frågan om vi vill köpa/låna/få det ena och det andra kommer på tal. Jag är inte där än och jag vill göra allt i min egen takt. I vår takt. Jag kan tänka mig begagnat men vet inte vad än. Babyskydd kommer vi köpa nytt, det är bestämt. Kläder... Ja, nä, vet ej. Hur som helst så är jag glad att vännerna bryr sig, såklart, men ser helst att vi får planera vad vi behöver själva och frågar när vi behöver :)

Less på dessa fetvadd oxå och får olika bud om huruvida de behövs eller inte. Kanske kan ta ut dem?! För de är sjukt ledsamma.

Nu ska jag försöka komma igång. :/

Inga kommentarer: