onsdag 7 oktober 2015

Fett jobbigt

Jag kommer inte stå ut att ha dessa fetvaddstussar i öronen flera dagar. Jag kommer få ett rabiesanfall om jag måste gå runt med ett huvud som känns vaccumförpackat.
Måste man verkligen ha dessa tussar i öronen hela dagarna eller räcker det en stund efter att jag droppat i medlet?!?
Varför i helskotta fick jag ingen info på HC?! Typiskt mig att glömma att fråga just en sån sak :(

Fick nog vid 15.30 och plockade ur dem. En stund vill jag i varje fall ha normal hörsel.

Idag gick vi in i v23. Lill-knoen är en redigt aktiv skrutt och det är haddirajjan så fort jag sitter still några minuter. Mys!
Det är så häftigt att det ligger en liten minimänniska på jäsning där inne :)

Åhhh kan tiden rusa lite mer ett tag framöver så flytten är över och vi får börja komma oss i ordning i nya boendet. Ser så mycket fram emot det!
Ser även fram emot att slippa köra bil till och från jobbet. Har redan sagt upp parkeringen på jobbet från 1/11 haha. Vi kommer ha båda bilarna kvar. I varje fall till en början, men en kommer få stå merparten av tiden. Jag kommer åka buss sen :D

Inga kommentarer: