torsdag 21 maj 2015

Världens argaste inlägg

Börjar med att skriva att om du vill fortsätta läsa och inte sparat min bloggadress, gör det för jag vet inte om jag kommer fortsätta länka till FB.

Håll i hatten för idag är jag på ett jävla humör! Förbannad och less är bara förnamnet.
Ibland kan verkligen ungarna göra mig vansinnig. Faktiskt. Känns som jag bara skulle vilja packa en väska och åka. Skita i allt och placera mig nånstans där ingen känner mig och där jag kan leva eremitliv. Vad skönt det vore!
Just nu är jag inne i en period då jag helst har så lite umgänge som möjligt. Jag vill helt enkelt inte umgås med nån. Känner mig tvingad och trängd. Kan klara av att jobba, mest för att vad fan har jag för val?! Men mer än så, nej tack.

Skulle vilja göra något annat av mitt liv. Byta jobb, flytta, dagdriva?! Flytta utomlands och provligga solsängar som levebröd. Fantastiskt. Just nu känns en flykt från detta jävla pissliv som ett fantastiskt alternativ. Men jag lär väl få så jävla lov och le och låtsas som allt är så jävla bra.

Har lust att stänga av telefonen för tid och evighet så jag slipper att folk ringer eller sms:ar. Ringer är värst för jag vill inte svara men gör det oftast ändå och dör uttråkningsdöden. Fattar inte hur folk orkar babbla i telefon. Sms är skit det med för då "måste" jag svara. Eller nä, men jag gör det ändå.

Funderar på att antigen avinstallera fb på telefonen och bara kolla där nångång emellanåt eller att helt och hållet försöka vänja mig av med skiten. Är så inåt helvete less på det. För några dagar sen brann det i peruken på mig när det var länkat till en artikel om nån jävel som hittat en mask i ett ägg. Bild och allt. Artikeln var för övrigt länkad från ÖP. Jag avinstallerade ÖP på en sekund. Däremot kommer jag ha jävligt svårt att äta ägg på en jävligt överskådlig framtid. Jag är så äckelmagad för sånt där med mat och maskar/varbölder/rent snusk så det är jobbigt. Önskar jag vore en sån som bara skakade av mig sånt utan att tänka mer på det. Men se sån är inte jag. Faktiskt tycker jag det mesta med fb är ren skit. Varför jag har så jävla svårt att bara klippa av och skita i det fattar jag inte. Men det är väl som med rökningen, jag måste ladda ett tag innan jag fimpar helt.

Har du orkat läsa hit?! Herregud vilket tålamod. Antagligen har ditt humör dalat nu. Sorry! Men just idag, just nu, vill jag bara gnälla. Jag vill bort! Vill säga upp mig, krypa ner under täcket och multna ihop till en hög med fläsk och ben och stinka satan.

Funderade på att gå ut och springa en sväng när jag kom hem efter jobbet men et blev inte av. Var för uppretad och förbannad för att ta mig för det. Ja så nu sitter jag i soffan och har maximalt med negativ energi som pyser ur mig. Fan! Dessutom skulle jag vilja ha choklad. En hel jävla bautapåse med lösgodis och Center.

Nu ska jag tjura vidare. Tjing tjong kalsong på er!

4 kommentarer:

A-K sa...

Inget humör som dalat här inte, tvärtom! Bästa "skit" jag läst på länge;) du rockar min värld! Men de vet du ju redan. Tjing tjong!

Unknown sa...

:)

Only me sa...

Åhhh A-K <3 goa fina vän TACK! Kram <3

A-K sa...

<3