torsdag 14 maj 2015

Sport...

Men skona mig! Är det nån jävla hockey-historia på g eller vad??? Ska man tvångsmatas med jävla sport-åsikter i höger å vänstervarv nudå? Blir så satans irriterad på dessa jävla mupp-uppdateringar folk gör bara för att de ska framstå som världens jävla experter! Bryr mig icke och önskar att FB förbjöd allt med sportinnebörd. 

Känner mig stressad och jagad. Ledig dag idag och den har spenderats hemma  prick varje minut. Har inte haft varken lust eller ork att träffa andra människor än de tre jag bor med. 
Blir trött på att vara sån här :( Vill ju umgås och träffa vänner och familj men måste hela tiden ransonera energin för att orka. Just nu känns den faktiskt ännu mindre än vanligtvis, för mycket på g?!

Har påbörjat den 4:e boken av Kepler. Känner att lässuget är på väg tillbaka :) Så skönt! Älskar att släppa ALLA tankar och bara gå in i historien jag läser :)


4 kommentarer:

Jennie sa...

Ja suck, visst är det bra löjligt!? Lika som med politiken när det är val i antågande el dylikt, alla besserwissrar som ska kommentera och tror de kan "bestämma" över alla andra där. Jag har inte sett nån sport än på Fb, är ju knappt inne, får bara notiser om köp- och säljsidorna och det är då jag ev kikar in om jag ids och då även mest bara just på de sidorna också. Rätt jävla skönt faktiskt.

Only me sa...

Har du sett nudå? Att de var nåt hockeyjox förra veckan?!
Jo jag funderar på att lägga ner fb men det är svårt. Fattar inte varför men jag klarar lixom inte att kapa. Idioti!
Men men, har ju noll karaktär så ;)

Unknown sa...

Jag har inte fb. Känner inget behov faktiskt. :)

Jennie sa...

Haha näää jag har inte sett. :P Jag har det mest för bloggen som jag skrev, för det är fler som läser och kommenterar när inläggen länkas dit. Sen kommer ju nyfikenhetssjukan ikapp ibland och jag måste gå in och glo bara för att också ;)