torsdag 7 maj 2015

Bokstund och träning

Henke blev kvar i Norge och kommer inte hem förrän i morgon. Jag passar på att ta med boken i sängen. :) Det går trögt med läsningen nu. Inne på tredje boken av Kepler och han skriver bra, inget snack, det är bara det att jag är inte nog fokuserad på att läsa. Samma nu, tog med boken till sängen, tar en bild att ha i detta inlägg och fastnar i att fixa med den i fotoappen :/ Istället för att bara läsa så gör jag annat. För det finns ju sååå mycket kul att göra själv i sängen ;) 

Har en visdomstand som jävlas och det är ömt som satan runt den. Köpte ny tandborste idag och har gnott som en dåre på den. Körde även plackers så jag trodde hela käken skulle följa med ut ur käften och sen har jag Fluxat tills tårarna rann. Hoppas jag lyckats häva inflammationen :( Visdomstand, jo jag tackar. Smärtsam bortom allt förstånd när de sätter igång å jävlas, finns väl ingen som känner sig vis när kakhålet är tight som ett grodarsel av smärtan från tanden.

I morse var det skivstångspass som gällde innan jobbet och jag är sååååå glad att jag maxade alla övningar och la på mer vikt för det visade sig att detta blev sista gången för terminen. Snart klappar Zefyren igen för renovering :( Ja visst det kommer bli fint men jag blir less ändå! Har äntligen kommit igång ordentligt med träningen och så ska det hållas stängt hela sommaren :( Hur ska jag nu göra?!? Skit å! Köpa gymkort som aldrig kommer användas eftersom jag vägrar åka fem mil enkom för att träna. :( 

Nämen just ja, jag skulle ju hinna läsa å! God natt :*

2 kommentarer:

A-K sa...

Ja, Kepler e fan bäst!
Shit va jobbigt med visdomständer, jag har inga alls, så jag lär väl aldrig bli vis då - lika så bra :) men jag lider med dig å alla andra som har problem med dom!
Kramen!

Only me sa...

Ja han skriver jättebra! Synd bara att jag inte är inne i någon läsperiod nu. Kan bara inte koppla av så pass att det går sitta still och läsa :( Men det kommer nog :D
Jodu, de jävla asen är inte alls kul att ha. Evolutionen håller ju faktiskt på att hoppa över dessa onödiga tänder så alla har ju inte oturen att få den :) Se det så ;)
Kram!