torsdag 2 april 2015

Madame späck

Igår mätte jag mig. Var några veckor sedan sist då jag tycker det stått lite still. Nån millimeters minskning ger lixom inte nån kick. Det är cm som är roliga. 

Kollade tillbaka på hur det sett ut och blev riktigt glad! Har inte riktigt räknat på hur mycket det minskat men igår gjorde jag det. 
Resultatet är 
-10.5 cm på midjan
-15 cm över naveln där det helt klart var mest späck

Sen har stuss, armar och lår tappat några cm men inte alls i samma storlek som midja och över navel.

Före och efterbilder. Det syns kanske inte så väl iof men det känns på kläderna.

I början av januari
Alltså fy fan! Ser ut som jag är på smällen x( Före alltså.

Idag


Superkass bildkvalitet såklart. Mobilkamera...

6 kommentarer:

Jennie sa...

Men WOW! Det är ju stor skillnad! Bra jobbat! <3 :D

Only me sa...

Tack <3 Det känns jättebra!

Anonym sa...

Madame het :-)

Trollkatt sa...

Skitsnyggt!!! Kul att det går så bra för dig :-D. Fortfarande inspirerande, även om jag inte hakar på duktigheten ännu ;) haha.

Only me sa...

Tack Paula <3 När det är dax är det dax. Ingen mening att stressa på det innan man är redo :)

Only me sa...

Tack anonym...