lördag 11 april 2015

Nattuggla och sällskapsmys

Vi har tydligen fått oss en nattuggla här. Petter stannar uppe längre och längre trots att han kliver upp och skakar liv i tuppen. Antar att han blir äldre?! Haha.
Nu ligger han och Henke och tittar på Transformers (den gamla filmen, alltså innan Megan Fox). Jag hade ju helst sett att Petter rasslade i säng så att jag och Henke kan dra på Annabelle, är lite sugen på att bli rädd. Men så länge Petter är vaken är det ju uteslutet ;)



Har haft Therese, Critte och Filip här på middag. Herregud så trivsamt :D Henke och Critte tog en långpromenad så jag och Therese fick tid att sladdra på som de kärringar vi är ;) Är rent imponerad över hur många ämnen man kan hinna avhandla på styvt en timme utan karlsällskap :D Vi hade säkerligen kunnat surra många timmar till men fick ju avbryta när herrarna kom hem.
Ja alltså, vi surrade ju på sen också, men pratade om saker som intresserar alla fyra. Typ vad de ska hitta på på sin semester och vad vi ska göra och roliga planer tillsammans kanske i sommar men definitivt nästa påsk :D Det gäller att börja i tid ;)

I morgon ska vi åka till farfar och bjuda på middag. Ska bli så mysigt. Har faktiskt inte en pejling på vad vi ska äta men vi får hitta på nåt i morgon. Det behöver inte vara så märkvärdigt. Viktigast är ju att träffas och tjattra lite :)

Nä, nu ska jag försöka få lillherrn i säng sen ska jag fixa popcorn och övertyga Henke om filmkväll :D

4 kommentarer:

Jennie sa...

Kan inte komma ihåg om jag sett den eller ej, men har för mig det då jag älskar att bli skrämd av vidriga dockor och monsterungar *ryyyyys* Vad tyckte du? :)

Unknown sa...

Vad tyckte du om Annabelle?

Only me sa...

Haha Jennie, du får väl slå igång den och se om du sett den ;)
Nja, jag tyckte inte den var så bra... Den var ruggig i början och halva filmen men sen kom demonen fram och då stendog känslan. Jag gillar inte datorritade figurer med lysögon.
Sevärd men inte mer :)

Jennie sa...

Haha ja, men nu när du nämner de där lysögonen så känner jag att jag har nog sett den och jag gillar inte heller nör de lägger in sånt skräp. Det är så drygt med mig och filmer, jag minns aldrig vilka jag sett eller ej bara av att se omslaget elelr läsa om dem. Förmodligen för att jag aldrig ser en hel film utan ör nån annanstans i galaxen och löser problem samtidigt. ;)