tisdag 7 april 2015

Stupid mind

Helt otroligt! Har legat i sängen i 3 timmar nu och trots att ögonen bränner av trötthet kan jag inte somna. Är inne i en "sån" period igen. Fullkomligt rastlös i kroppen men helt knäckt av trötthet. Skulle utan problem kunna sova på dagen men så fort jag landar i sängen så startar hjärnan, det grå eländet, upp sin verksamhet. Tänka tänka tänka. Miljoner "viktiga" tankar ska avhandlas samtidigt och  på en gång.



Utöver det så är mina fötter frasiga som nygräddade croissanter. Fortfarande i full färd att gå från puppa till fjäril so to speak. Hade jag varit liiiite mer överrörlig hade de varit perfekta att klia sig med på ryggen.

Nu ska jag lägga mig på rygg. Tänka på ingenting och sova. Mmm förmodligen....
Blir en tung dag på jobbet i morgon. Eller vänta! Idag :(

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men vackraste <3
Usch vad jobbigt det är att inte kunna somna. En sak som brukar funka för mig är att försöka andas djupt och på så vis slappnar jag av och somnar oftast rätt snabbt tillslut. Fyller lungorna långsamt och sen släpper jag bara ut luften i den fart den vill, låter väl som jag ligger och stånkar men what the hell. ;)

Only me sa...

Tack <3
Ja fy fan det är jobbigt på en helt egen nivå. Lyckades få till 2 timmars sömn totalt. Behöver jag säga att påsarna under ögonen var enorma idag?! ;)
Haha, Hmmm jag kan testa dit knep. Tycker jag försökt det mesta inkl hålla andan tills jag nästan svimmar. Inget funkar xD

Jennie sa...

Hahaha, ja gör det. Bättre än att svimma iaf skulle jag tro xD