torsdag 2 april 2015

Dove deeply nourishing

Men så kul! Jag är ju en sån hära Buzzador. Det innebär att jag får chansen att testa och utvärdera olika produkter. Denna gång kom jag med i en kampanj från Dove och får testa deras produkt Dove deeply nourishing.


Såhär beskrivs duschcremen:

NYA DOVE DEEPLY NOURISHING
-Doves bästa duschcrème någonsin
Den första duschtvålen som kombinerar optimal återfuktning och lödder. Den är helt fri från uttorkande ingredienser och innehåller istället milda rengörings samt fuktgivande ämnen som håller huden mjuk och smidig även efter duschen. Den unika blandningen av återfuktande ämnen (NatriumMoisture) innehåller hudidentiska lipider som absorberas av huden och ger näring på djupet.

Det roliga med att vara buzzador är förutom att jag får testa massa roliga saker även att ibland får även mina vänner vara med :) Denna gång fick jag med ett gäng små gulliga flaskor att ge till mina vänner.

3 kommentarer:

Trollkatt sa...

Jag vill också vara en buzzador!!! :-(

Only me sa...

Skicka din mailadress på fb så skickar jag inbjudan till dig Paula :)

Trollkatt sa...

Ja! :-D Tack <3