söndag 31 januari 2016

På hal is

I förmiddags hängde vi med Petter ut och kollade när han åkte skridskor :) Så kul att se honom spexa runt! Han såg så enormt lycklig ut så hela hjärtat smälte.
Vädret gick inte heller att klaga på. Runt 4 minusgrader, vindstilla och soligt :D
Skönt för en valross att vanka ut en stund faktiskt. Har verkligen knappt andats friskluft dessa veckor jag haft semester. Har haft fullt upp med att förbereda hemmet för Lill-knoen. Så det var välbehövligt att damma av lungorna ;)
Ljuset på bilderna blev så trist men solen lös bakom träden (den står ju fortfarande lågt) och nådde tyvärr inte ut på skridskoplanen.

Efter vad som måste varit en överdos av friskluft och dagsljus var det tack och godnatt för mig en stund. Helt slut! 
Henke åkte på affären med Petter för att handla till middagen och då somnade jag som en regelrätt gris i soffan.
Vaknade när dom kom hem med Erik i sällskap. Dreglat hade jag gjort och hela högersidan bar djupa spår av kudden. 
Känner mig såååå vacker som smällgravid ;) Ahahaha mmm.
Alltid kul med besök av Erik dock :)

Alltså på fullaste allvar! Vet inte om min kropp håller på att ladda energi inför förlossning nångång i framtiden för cheeezzuz vad jag är hungrig hela tiden! Äter och äter och äter och tycks aldrig bli riktigt nöjd. 
Just nu skulle jag inte tacka nej till ett McFeast och Co, en macka från subway och en godispåse som skulle få Kalle i chokladfabriken att bli avundsjuk. Ge mig tack!

Får nöja mig med serie på Netflix... Hahaha

2 kommentarer:

Jennie sa...

Haha, det såg skralt ut i den där skålen med tanke på vad allt du var sugen på. Bedrövelse liksom. xD

Only me sa...

Hahaha ja du förstår ju själv hur jag har det xD ahahahaha fick inget på önskelistan ;) bara äppelbitarna...