torsdag 28 januari 2016

Igelfasoner och bullfest

Känns som det blir mindre och mindre att berätta om här. Mina dagar är ju rätt innehållslösa nu för tiden.
Idag efter att jag följt Petter till skolan så satt jg igång en bulldeg. Kanelbullar fick det bli idag :)
Inte helt fel att pappa kom förbi en snabbis på eftermiddagen så jag fick bjussa på lite nybakat :D


Känner mig lite stressad över Henkes jobb. Att han aldrig riktigt kan vara säker på att utlovad och beviljad semester gäller. Jag har inte varit orolig i denna graviditet. Inte varit orolig för att Henke inte skulle vara med på förlossningen, att jag  kommer känna av i tid.
Men faktum är att de senaste dagarna så har jag blivit mer och mer för att vilja ha Henke nära. Hemma. Som att ingen annan kan duga. 
Jag vill verkligen verkligen ha honom hemma nu. Inte som närmast 30 mil bort. Fattar ni hur många timmar det är att köra hem? Med lastbil. Det går lixom inte köra på mer än de går. Inte som med personbil. Dessutom finns det ju massa lagar och skit för kör-och-viltider som han måste passa.
Så nä, jag vet inte men just nu känner jag mig som en igel på honom. Han måste vara nära.
Å ändå känner jag inte att något skulle vara på gång heller. Jag tror inte på bebis förrän tidigast nästa helg. Men ändå...

Nu är det nostalgi på hög nivå! Nya avsnitt av Arkiv X minsann :D Ojojoj så rafflande! Kan det vara lika bra som för typ 13 år sen?


Inga kommentarer: