onsdag 27 januari 2016

Andra bullar

Jamen hurra! Fick till en laddning kardemummabullar idag minsann :D. kan vara det godaste som finns!
Somnade som en sten i soffan efteråt men hey! Jag fixade!!! :D Hehe

I övrigt har inte dagen innehållit mycket mer. De där jäkla bullarna tar sån tid att göra så trots att jag började med dem vid halv 9 var de inte klara förrän vid 12.30.
Men men, dagarna här i väntan på Lill-kno går ju så fort så jag hinner knappt blinka xD hahaha

Från och med fredag har jag Henke hemma <3 Han har tagit ut semester ett tag framöver och så kommer han ju vara hemma på sina 10 fp-dagar med oss när bebisen väl tittat ut :) 
Så kul det ska bli med sällskap, för att inte säga hur skönt att veta att han är här när det drar igång. Att han inte befinner sig i Orsa eller nån annanstans utefter vägarna.

Snart sovdax. Eller försök till sovdax. Har så svårt att sova på nätterna nu. Jobbigt med andningen, täppt snok, vänder mig lila smidigt som en blåval på land, måste kissa OCH förvärkar. Så ja, lite bekymmer har jag på nätterna ;)

Ny vecka idag! V 39 minsann :D



Inga kommentarer: