onsdag 13 januari 2016

Målerikaos och nakenchock

Åh vad jag ser fram emot helgen :) Enligt målaren skulle han vara helt klar med all tapetsering då :D Fantastiskt! Just nu är det väl nån form av kaos här hemma skulle man kunna kalla det. Vardagsrummet är inplastat och det ligger täckpapp på golvet. Alltså får vi antingen sitta i köket och glo eller så får vi halvligga på sängen i vårt sovrum och glo på tv.
Vi ligger i sängen... 
Ska försöka drista mig till att fota och visa hur det blev efter tapetseringen sen när vi fått i ordning på allt. Som sagt, nu är det kaos. Sovrummen är iof hyfsat klara förutom att vi inte satt upp en enda grej på väggarna än. Är sanslöst nöjd so far!

I helgen ska vi montera ihop Lill-knoens säng och skötbord. På tiden att nånting blir klart här utifallatt hon skulle bestämma sig för att komma snart. Man vet ju aldrig (även om jag säkerligen får vänta mig less innan hon kommer).
Har tvättat hennes kläder och vi insåg tvärt att vi har alldeles för lite kläder. Får bli ett besök på KappAhl till helgen och handla det som behövs. :)

Nu börjar jag ha mycket sammandragningar och de blir riktigt kraftiga på eftermiddagarna. Idag har de till och med gjort lite ont. Känns skönt att endast ha två arbetsdagar kvar. Är så trött nu så det är svårt att känna sig skärpt på jobbet. Samtidigt så är det ju kul att vara där för det är alltid tokerier på det stället ;) Kommer kännas sjukt konstigt att stämpla ut på obestämd tid på fredag o_O

Idag går vi in i v 37. Nästa vecka räknas Lill-knoen som fullgången. Ojojojjoj snart har vi en bebis!!! Fattar inte xD haha.


Fick hem två jättefina amningsbh:ar igår. En fin att ha på dagen och en bekväm att ha på natten. Passade såååå bra!
Köpte en tidigare som oxå är superfin men i större storlek (tog mindre på denna för jag räknar kallt med att magra av nåt gram under våren). Är så sjukt nöjd!

Varsågod, nakenchock! Ahahahaha

Dax att skåprota... Är sugen på nåt gott ;)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vilken snygg BH! Och vilken snygg mamma för den delen! *hjärtögon* Jättefin mage har du! <3 Jag måste prova beställa därifrån nån gång, jag är så dålig på att köpa nya underkläder.

Vad köpte du för natt-BH? Jag beställde ett par skitbilliga från Apotea tror jag det var, noll stöd haha, och jag har använt dem dagtid ibland också så det är ju inte konstigt om jag har ett par golfbollar i ett snöre hängande vid knäna när jag slutat amma. xD

Så skönt för er att att lägenheten blir klar innan hon kommer, så ni bara kan mysa och njuta av ett fräscht hem. :)

Jessica sa...

Du är så fin <3

Only me sa...

Ja den är jättefin :) de hwr verkligen sååååå snygga bh:ar där :)
Natt bh:n är oxå från GlamMom. Det är den där omlottmodellen. Den datt skönt och gav skapligt stöd. Den är ju helt mjuk så den håller inte uppe på samma sätt som en med byglar men den var mkt skön :)

Ja åh så skönt med fräsch lägenhet innan bebis kommer :)

Only me sa...

Åh tack <3