onsdag 29 april 2015

Tuttar, brön, lökar

Haha, lite roligt faktiskt, skrev ju ett inlägg för några dagar sedan om surdegsbrödet jag bakade och döpte det, rolig som jag är, till Älskar mina brön. Igår skrev jag ett inlägg om en sport-BH jag fått testa genom att jag är buzzador. Det roliga är att besökarstatistiken på just de två inläggen är betydligt högre än för inlägg postade precis före eller efter. Kan det ha att göra med att folk tror de ska få se rattar? Att man associerar brön med bröst? Roligt är det ju faktiskt oavsett anledningen, men jag tror helt ärligt att fler varit in och kollat just på grund av risken/chansen till att få se ett par getter ;)

Här har ni lite taxöron att njuta av, lillördag och allt ;)





4 kommentarer:

A-K sa...

Ahahaha!

Trollkatt sa...

Hahahaha, jaa eller hur ;-D jag har också tänkt på hur statistiken ökar om man har en rubrik som antyder någon slags drama. Får väl börja med att ha en chock-rubrik på alla inlägg, precis som kvällstidningarna ;).

Jennie sa...

Hahahha! Men blir man förvånad?

Only me sa...

Haha, ja man blir ju inte direkt förvånad Paula och Jennie, men ändå reagerar då jag i varje fall ;) Det är lite humor. I ärlighetens namn är jag ju precis likadan, faller direkt i fällan om någon skriver en chock-rubrik haha. Så ja Paula, vi får börja med det om vi vill öka statistiken ;) haha