tisdag 28 april 2015

Buzzador: Tuttkassar till sportaktiviteter testkörd

För snart en månad sedan kom jag med i en buzzadorkampanj för en sport-bh från Pierre Robert. Riktigt rolig kampanj där jag, förutom att beställa en bh till mig själv, även fick beställa en till en träningskompis.
Efter en hel del funderingar kring vilken av alla snygga färger jag skulle välja så beställde jag dem direkt från deras hemsida och bara några dagar senare fanns de att hämta ut på Bua nere på byn.

Jag är helt ärligt supernöjd med min :D Dels var storleken perfekt! Mätte mig med måttband och valde storlek utifrån måttabellen på hemsidan och den var verkligen till stor hjälp (det kan annars vara svårt att hitta helt rätt storlek på bh när bröna är fyllda).
Den sitter väldigt bekvämt, inga skavande sömmar, mjuk och följsam utan att sitta åt som satan. Svetten suger den upp och sväljer (?!) tydligen för den försvinner liksom. Positivt med andra ord ;)


Bh:n är ett av plaggen i Pierre Roberts Sport collection. Såhär står beskriver Pierre Robert den:  Modellen är behandlad med MaxDry™ Technology som ger effektiv fukttransport för ett mer behagligt träningspass. Ryggpartiet har en bred parti av mesh för god ventilation och det innersta meshlagret har stora hål för sval känsla mot huden.

Jag kan varmt rekommendera denna sport-bh som en av de skönare jag använt faktiskt. Om du är snabb som rackarns och går in på Pierre Roberts hemsida och beställer en fram till den 30/4 så får du 30% rabatt om du använder koden PIERRE30ROBERT :)


5 kommentarer:

Jennie sa...

Men vad snygg du är!!! <3 du måste gått ner massor! Kollade in sidan nu, den såg ut att sitta riktigt bekvämt den där, synd jag inte vet vad jag kommer ha för storlek sen. :P

Trollkatt sa...

Wow, skitsnygg både bh:n och du!!! Vilken kul kampanj!

Only me sa...

Åh men tack Jennie :) Vad du är snäll :) Nja, har gått ner drygt 7 kg och har ett kvar innan jag är nöjd. Det går trögt just nu :/
Ja de sitter så bra! Du har ju i princip samma storlek som mig så en L borde passa dig bra också. :)

Men tusen tack Paula :D Så snäll du är du med :) Ja det är verkligen en jätterolig kampanj :D

Jennie sa...

Jamen ett kilo, du är ju alldeles snart där. :) Men jag förstår att det är drygt när det går trögt. Men du är sjukt duktig som ligger i som du gör. <3

Jag tror jag väntar tills dehär bollarna svällt nog så jag kan mäta ordentligt, de lär ju explodera när de ska till att producera föda så. ;) De var ju inte så hemskt dyra ändå tycker jag så. :)

Only me sa...

Jaaaa, men det känns som det här sista är det slitigaste ;) Tack :D

Haha, ja de kan verkligen anta ohygglig storlek när mjölken rinner till xD Mina har blivit rena rama Dolly-rattarna ;)