torsdag 2 april 2015

Jävla typiskt!

Men alltså hur jävla osis kan man ha?! Har just insett att jag är fullkomligt infekterad. En jäkla förkylning smög sig på och på bara några timmar har jag gått från att vara frisk till att känna mig blä :(


Så himla typiskt! Vi som har planer för helgen. I morgon skulle vi bjuda farfar på middag hemma hos honom. Det har vi ställt in. Törs inte riskera att smitta ner gubben. Man vet inte vad som kunde hända och jag vill inte vara den som lägger in nådastöten.

På lördag är planen att vi ska åka till Åkersjön m familjen Norbäck. Hyra skidor, sola näbben, grilla, må gott. Just nu lutar det åt sängläge för min del :( Fy fan!

Fick i varje fall svar på det jag skulle fått svar på i måndags idag. Konstig meningsuppbyggnad ;)
Kommer nog berätta i sinom tid. Tror jag. Just nu smälter jag resultatet och försöker landa.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hahaha fantastisk bild! xD

Fyfan så tråkigt med alla planer :( men tyvärr så är dessa jävla förkylningar inget man kan göra så mycket åt, förutom att passa sig för folk. ;P Försök få till middagen med farfarn så fort du känner dig piggare <3

Only me sa...

Hahaha ja suverän xD

Ja suger nåt helt kopiöst! Typisk otur. Tänkte försöka nästa helg istället och räknar med stt vara frisk då :)