onsdag 8 april 2015

Existensberättigad

Läste om en kvinna som förgiftat sin son med salt och bloggat om alla hans sjukdomar. Sjukdom han fick pga hennes  salt. Tillslut orkade inte pojkens kropp och han dog. 5 år gammal.
Vill bara gråta. Lilla barnet hann aldrig göra en himla massa saker. Han hann knapp börja leva.

Nu skulle jag vilja hämta Petter och Julia och lägga dem på var sida om mig och hålla om dem hårt hårt. Älskade barn <3
Jag är inte den mest kramiga och keliga människan på jorden men jag älskar mina smågrisar oändligt. Ibland får jag extra mycket ett sug efter att ha dem nära.
När jag läser artiklar som den om mamman, då kommer längtan efter mina barn som ligger i varit rum 10 meter bort ännu starkare.

Vissa människor förbrukar nästan sin existensrättighet när de gör såna saker.

4 kommentarer:

Jennie sa...

Helt jävla otroligt, saknar ord här.

Only me sa...

Ja faktiskt :(

Skogsraah sa...

Men fyfan vad hemskt :( Människan måste ju ha varit extremt psykiskt sjuk. Vilja ha ihjäl sitt barn?

sv: Nej det är fruktansvärt. Det är starkt och modigt att gå sin egen väg, sjukt att man ska behöva få sådan skit för det! Tack för din kommentar :)

Only me sa...

Ja eller hur Skogsraah! Man fattar inte.