onsdag 15 april 2015

Blaj

Åh herreguuuuud jag dör! Min mage är helt paj och jag vet fan inte var jag tar vägen snart. Den gör ont, låter som ett vinbryggeri och hela jag som en levande organism mår som en påse skit.
När magen mår dåligt är det verkligen bara jobbigt att leva :(
Orkar knappt sitta upprätt. 


Steppade i varje fall ur sängen i tid i morse och släpade gamnackennoch resten av detta måndagsexemplar till människa ner på Zefyren. Det var skönt att träna trots att nacken är stel som ett järnspett. Behövde ju inte träna den ;) 

Fasen vad jag ser fram emot fredag! Då är vi ett gäng från jobbet som ska träffas på bowlinghallen och käka och sen discobowla :) Vi har gjort det två gånger förut och det har varit sinnessjukt kul så det vore väl fan om denna gång skulle vara undantaget som bekräftar regeln ;)
Tänker för övrigt spräcka min vita period som varat i 9 månader och ta mig en öl eller två :) 

Dax att försöka få Petter att tycka sängen är en jäkligt bra idé ;)

5 kommentarer:

Jennie sa...

Huvva, skitmage! ;( krya på dig <3

Only me sa...

Ja fy fan, dubbel bemärkelse! Hatar den jäveln och funderar återigen på att transformera mig till en huvudfoting ;)
Tack <3

Jennie sa...

Varför inte tuttfoting som jag? ;)

Only me sa...

Haha ja kanske det ;) Har inte tänkt över den möjligheten förut faktiskt xD

Jennie sa...

hahah ;)