fredag 25 juli 2014

Mer badande och solande

Ännu en stekande varm dag är lagd till handlingarna. Sov som små grisar idag och kom inte ur sängen förrän 10.30 o_O Otroligt! Att vakna så sent gör ju bara att man känner sig mosig och seg i flera timmar. Bättre att kliva upp vid 8.30 som senast. Får ställa klockan tror jag...

Jag var iof uppe redan vid halv fem eftersom att kattjävelnMaja prompt skulle ut då. Vrålade som en jävla apa och för att inte Petter skulle vakna fick jag vackert kravla mig ur sängen och släppa ut henne.

Idag har vi badat. Såklart. Det är ungefär det som hänt. Efter middagen tog vi med oss fiskespöt och kastade några gånger från bryggan. Inte ett napp. Trodde väl inte annat men det är väl som när man köper skraplotter, innan man skrapat är man övertygad om att vinna storkovan och sedan inser man att det som vanligt inte blir nåt ;)

Lite sommarbilder lyckades jag i varje fall få till :)

Badfolket :)

Henke kör en krabba ;P


Bröst och bringa som en frukostflinga ;)

Sjöjungrun <3



Fortfarande tonåring ;)

Dagens selfie ;) Nybadad :D

Lillormen knyckte min solstol ;)
I morgon ska vi i varje fall kravla oss upp i tid. Fick meddelande om att mitt "serviceärende" var klart och gick att hämta. Antar att det är min kära Phån. Stod inget i meddelandet om jag får en ny eller vad sjutton som händer så innan jag varit dit tänker jag inte jubla men jag hoppas såklart att jag har en iPhone med mig därifrån för fy fasen vad less jag är på Henkes gamla antikvitet!

Övrigt behöver jag göra en repa för att inhandla teatersmink till Corpsepaint-festen på måndag plus en tur förbi Bolaget. Grabbarna får ta en glass på stan medan jag fixar presenten ;)

Fan vad tid det tar för nagellack att härda :( Smartfan la ju på det för bara en timme sen så jag får väl sitta i soffan med händerna i vädret och tryna i natt som det verkar ;)

Inga kommentarer: