måndag 21 juli 2014

Lucky me!

Hehehehe, fy fan vad jag njuter av min semester :D Jag kan absolut inte gnälla om att jag haft dåligt väder, tvärtom. Det är så varmt att håret på armarna bränns bort. Det är så varmt att till och med ett dopp i älven är aktuellt. Jag och Petter njuter. Henke lider.

Det mest fantastiska är att vädret inte ser ut att bli sämre den närmsta veckan heller.


Idag har jag, Petter och Henke sälat runt nere på campingen. Härligt! Bad och sol och glada skratt. Julia ville absolut inte följa med utan har häckat på rymmen. Fjäls vampyr håller fanan högt, fortfarande blåvit.

Tydligen har det spöregnat här medan vi var borta. Vi har däremot inte fått en endaste liten droppe på oss. Lokala skurar tydligen ;)

4 kommentarer:

Jessica sa...

jaaa det är så sjukt ljuvligt så man finner knappt ord!! Förstår inte hur man inte kan gilla detta :D

Unknown sa...

Fy fan det är alldeles fööör varmt...jag håller på att förgås i denna värme

Only me sa...

Ja visst är det Jessica :) Fattar du hur underbart det är att bo så nära vatten att man bara kan stappla ner och ta sig ett dopp innan man fattar eld ;)
Men Camilla! Du är som Henke du ;)

Jessica sa...

Jag förstår!! Jag har legat som en klubbad sedan jag kom hem i bikinin.