fredag 25 juli 2014

Full gas

Åhh Hell! Känner mig helt av banan. Typ bakis fast jag varit spiknykter. Antar att det beror på att vi sovit som små grisar ända till alldeles nyss (klev upp 10.30). På tok för länge! Nu har ju halva dagen gått. Sen är det ju inte så kallt på sovrummet heller... Vaknar med luden tunga som klibbat fast i gommen.
Varför vi inte bara använder påslakan att sova under nu begriper jag inte. Vi har fortfarande våra stora fluffiga täcken som håller oss varma på vintern ;)

Igår åkte vi i varje fall iväg på  Dragrace. Hett som satan var det. Trodde ärligt talat att vi skulle orka härda ut en timme. Max! Men vi var där från 17.40 tills det slutade, strax före kl.22.

Det var riktigt skoj. Vi kikade på bilar i alla varianter som tävlade om vem som var snabbast. Jag som är en riktig rookie smålog åt vissa bilar som såg ut som rena rama skrothögarna och som sedan körde peruken av folk. Otroligt! Snabbaste bilen körde tydligen på 9 sekunder. Banan är 402 m. Rätt jävla asfort!

Träffade lite folk vi kände, surrade, skrattade, killarna pratade om saker jag inte förstår, ja typ.
Väntade med iver på att stor-Petter skulle komma med sin GTR men när klockan var närmare 21 bestämde vi oss för att åka hem. Gissa vem vi möter på vägen? Jomenvisst. Vi parkerade och gick tillbaka. Vore ju såååå kul att se Petter tävla med den :)
Jävligt surt att nån körde sönder nån tidtagare eller vad fan det var så efter att ha väntat i typ 40 minuter på att få veta att de ställde in resten av kvällen fick vi långnästa åka hem :( Så himla tråkigt!

Lite bilder har jag såklart tagit. Nu är ju min fina systemkamera med överallt helt plötsligt (när är min iPhone klar?!)

Åka bil utan att somna?

Tonåring...


Selfie ;)

Far och son











Kör så det ryker

Träffade lite sköningar :)







Petters GTR. Hade varit kul att se rejsa :(

2 kommentarer:

A-K sa...

Kuuul!! Å fy satan puman va snygg du e i den där hårfärgen <3
Kram!

Only me sa...

Ja det var faktiskt riktigt skoj :D
Men TACK! Så kul att höra :) Jag trivs så otroligt bra i den också :D
KRAM!