onsdag 23 juli 2014

Bilder från en fantastisk dag :)

Förutom regnet som vräkte ner här en sväng så har det varit vaaaarmt idag :)
Mamma kom ner efter lunch och sen har vi badat och solat hela eftermiddagen. Himmel så skönt det varit att kasta sig i älven. När det känns som man brinner så är svalkan skön :)
Det är så vackert här att det nästan tåras i ögonen. Fatta att vi bor såhär!

Utsikten från förstubron
Har gnällt en och annan gång över rensning i rabatter, men när det som växer i rabatten är så här vackra så är det ju faktiskt värt det :)


Bryggan snett nedanför vårt hus (bakom grannens)
Dessa fina rosor växer bredvid altanen :)
Några fler bilder som sammanfattar dagen :)

Bli röd nångång då!
Pelargonen på bordet ute blommar så det är inte klokt! Vackert :)
Gurkplantan blommar och det kommer små minigurkor. Tyvärr torkar de och dör :( Vad gör jag för fel???
Boken jag roar mig med i solen
Smörjer mig och Petter tusen gånger per dag. Våga vägra bränna sig!
Regnvåta efter skyfallet


4 kommentarer:

Jessica sa...

Du får sätta in lite nya bilder på Vincent också :)

Only me sa...

Vincent är omplacerad.

Trollkatt sa...

Otroligt vackert hos er!! Och så fina blommor på gurkplantan, det har jag aldrig sett. Bra med solskydd, själv njöt jag solen igår och smörjde lite sisådär emellan baden, är redigt bränd nu. Redigt bränd! Haha.

Only me sa...

Hahahaha, Paula fy fan vad hemskt det är att bränna sig x( Jag har alltid brukat skita i solkrämen förr om åren men nu är jag mer inne på att skippa att blir mer bränd än jag redan är och få en förhoppningsvis mer hållbar bränna som är jämn. Kör på SPF30 och har fått hyfsat med färg ändå. Så jag har väl mest varit fjompig förut som inte trott att jag kunde bli brun om jag använde solskydd. Dessutom är jag smårädd cancer... Faktiskt ;)