torsdag 24 juli 2014

Jävla skit posten

Fy fan vad less jag blir på posten eller vem fan jag ska skylla på! Postade ett viktigt brev vi söndags eller om det var måndags på Bua i Lit, alltså hos ett postombud. Frågade speciellt om det kommer gå iväg samma dag och om det kom fram dagen efter och JO det skulle det minsann göra. Idag, torsdag, har fortfarande inget brev kommit fram och jag börjar bli förbannad! Allvarligt talat, vad fan sysslar posten med??? Är det meningen att man inte ska kunna lita på att det man vill skicka med det där jävla skitföretaget kommer fram?

Har inte brevet kommit fram imorgon ska jag åka ner på Lit och se om de möjligen lagt brevet på nåt annat fiffigt ställe. Har de skickat det och det ändå inte kommit fram så måste jag helt enkelt sätta mig med telefonen och ringa jävligt onödiga samtal för att försöka få ett nytt papper. Som kommer ta flera dagar att få och ytterligare dagar att få fram till den personen jag i min tur ska skicka det till. Jävlars apjävels POSTFAN!

Inga kommentarer: