torsdag 4 februari 2016

Men för HELVETE

Alltsä nu jääääävlar! KOM UT NU Lill-kno!
Ännu en dag då det varit så fint igång med värkar bara för att helt plöstsligt bara stanna av.
Har ända fram till i förrgår varit lugn, inte känt mig less på magen, tagit allt med ro men så började det så smått och hoppet om bebis tändes.

Men satan i gatan så less nu på detta av/på fasoner! Jag vill ha henne vräkt NU!

Igår tog vi en promenad på kvällen. En jävligt kort promenad som tog lång tid eftersom snigeln inte kan röra sig så fort.
Hände prick i n g e n t i n g!
Badade mig till en värk. 
Lyckades sova 3.5 timme ostört i soffan i natt. Fantastiskt! Vaknade av ett jäkla tryck neråt och flera värkar med kort tid mellan.
Ett hopp tändes.
Käkade frukost, pussade Petter adjö till skolan, slank ner i ett bad och där avtog allt -.-

Alltså vad fan är det med dig kroppjävel!?!? Föd barn för helvete NU! Detta tär på en stackars sate med prick noll tålamod!

Ny taktik för dagen; göra absolut ingenting och tråka ut henne.
Borde funka va?

Just ja, igår klev vi in i v 40 :) I ärlighetens namn är det inget synd om mig än heller för vi är ju ändå inte beräknade förrän om 5 dagar. Faktiskt ;) hahahaha tålamod var det jaaaaa :|


Hade trott att jag skulle slippa klippa tånaglarna fler gånger innan bebisen kom, det är ju som jag tidigare berättat, ett gympass i sig att komma åt, meeeeeen det ser fan inte bättre ut än att jag måste akrobata mig ändå :(
Likaså måste jag väl snofsa till naglarna på händerna oxå.
Den här bubbelgumsrosa färgen känns inte så himla mkt jag...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hahahaha tänk att klippa tånaglarna kan vara ett helt projekt. XD ja jag tycker allt hon kan ta och skärpa till sig nu och sluta luras på detta viset. Jag vill ju också se vem hon är. :) <3

Only me sa...

Hahahaha ja jag vet xD är helt färdig efter en rond med fötterna :)
Ja nu jäklar! Kom ut unge!!! ;)
Du ska såklart få bild direkt <3