fredag 5 februari 2016

Fantastisk film

Igår kom mamma förbi och schanghaiade Petter. Antar att hon tyckte det var smidigare att ha honom hemma hela tiden än att i brådrasket kasta sig huvudstupa in i bilen och komma när vi är på väg till förlossningen. När det nu blir dax för det.
Tomt som fan blir det hemma i varje fall. När något av barnen inte är hemma känns hemmet inte lika... hemma?! 
Julia lagade middagen i går, sån lyx! Hon är duktig <3

Hur som helst, vi passade på att glo på en film på kvällen och det var helt ärligt en av de bästa filmer jag sett på jag-vet-inte-när.
Kan verkligen rekommendera The theory of everything, filmen om Stephen Hawking.
Jävligt gravid som jag är så blev det grinkalas vid flertalet tillfällen. När han fick sin sjukdom, när bebisarna kommit, när han blev intervjuad i USA i slutet mm mm.
Sjukt imponerande man! Som om han gestaltas ens i närheten av hur han är, verkar vara en riktig spjuver med stor humor.

Dagens brunch ;) Min alldeles egna butler springer benen av sig för att serva mig med mackor, kaffe, juice och semlor. Bland annat ;) Själv vilar jag mig i form hahahaha

2 kommentarer:

Trollkatt sa...

Jaaa visst är filmen bra!! Tror nog han är gestaltad riktigt bra där också. Han brukar ofta vara med i The Big Bang Theory och de driver ju rätt fett med honom också ;).

Only me sa...

Helt ärligt en av mina topp 10 filmer från och med nu :) sååå bra!
Ja det har du ju rätt i :D Han verkar verkligen vara en jordnära person.